lördag 28 februari 2009

Omslagsflicka













Förra fredagen hade jag besök här hemma i köket. Två trevliga tjejer från tidningen Östersundsposten var här för att göra ett repotage om min bakblogg för deras lördagsbilaga. När jag kom upp imorse var det första Christian sa: "Du har blivit omslagsflicka!" och ja minsann på första sidan till lördagsbilgan kunde jag se mig själv. Det känna kul och hedrande att läsa så sina ord om sig själv i tidningen.
För er som vill läsa artikeln finns den på ÖP:s hemsida, dit kommer du genom att klicka här.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hon är söt min omslagsflicka! Inte varje dag man får se sin fru på framsidan av en tidning och dessutom på ett helt mittenuppslag. Skoj!

Anonym sa...

Vad häftigt! Jag har minsann tittat på din blogg då och då och facinerats över allt du bakar. Har bakat havrebaguetterna en gång och dom blev jättegoda :)
Ha det bra och hälsa Christian!
Kramar Linnea

Anonym sa...

Det vore bättre och roligare om du skrev på blogg.se Din blogg skulle synas bättre där :-)

Anonym sa...

Härligt med lite nya idéer, trots innehav av jättefin bok om brödbak så får jag inte ändan ur... men med lite inspiration från din fina blogg och smarriga recept så ska det bli ändring.

Student

Anonym sa...

oh, vad roligt elin!! verkligen jättefint reportage.

har ni möjlighet att ta er till göteborg till den 20e mars så är ni hjärtligt välkomna på 25-årsfest! :) inbjudan kommer på facebook så småningom... kram!

Anonym sa...

Hej.. hittade hit på en googlesökning på brödbakning! Vilken fin sida! Sitter nu och skriver inköpslista för att kunna provbaka något av dina recept =) Tack för det!

mvh,veronica

Anonym sa...

Härlig blogg och inspirerande inlägg! Hittade hit via artikeln i ÖP och kommer givet att titta in då och då.